اینجا ایران است ...!

از همین دور و برها ...!

اینجا ایران است ...!

از همین دور و برها ...!

اینجا ایران است ...!

چشمها را باید شست ... جور دیگر باید دید ...
جور دیگر باید زیست!!!

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۶/۳۰
    98
  • ۹۸/۰۶/۲۸
    97
  • ۹۷/۱۲/۰۸
    96
  • ۹۷/۱۱/۲۹
    95
  • ۹۷/۱۱/۲۵
    94
  • ۹۷/۱۱/۱۷
    93
  • ۹۷/۱۱/۱۶
    92
  • ۹۷/۱۱/۱۵
    91
  • ۹۷/۱۱/۰۸
    90
  • ۹۷/۱۱/۰۸
    89
آخرین نظرات
  • ۳۰ شهریور ۹۸، ۱۰:۵۶ - 00:00 :.
    :(
  • ۲۸ شهریور ۹۸، ۱۱:۰۴ - 00:00 :.
    :)
  • ۹ اسفند ۹۷، ۲۱:۰۰ - 00:00 :.
    :/
  • ۲۵ بهمن ۹۷، ۱۸:۱۲ - 00:00 :.
    :/

15

شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۸ ب.ظ


یک اداره داریم ...!

پسرک عینک صفحه بزرگی روی چشمش داشت؛ از این عینکها که رفلکس طلایی رنگ زیبا دارند و من اسمش را نمی دانم!!! یک جور خاصی حرف می زد انگار بقول همکارم دارد خودش را لوس می کند و یه جوری قدم بر می داشت انگار که دنبال جلب توجه باشد! فرصتی که پیش آمد، یواشکی به عینک بزرگی که حین نوشتن هم از چشمانش بر نمی داشت، پوزخندی زدیم !!! پرونده اش را روی میز رییس اتاق آنطرفی جاگذاشته بود و پیگیر بود بَرَش دارد اما رییس داشت نماز می خواند و بی اجازه نمیشد ...

کمی بعد پرونده را که مقابل چشمان پر تمسخر رییس اتاق آنطرفی دستش دادم و او برگشت که با سرعت برود، فرصت کردم بهتر نگاهش کنم؛ یکی از چشمانش معیوب بود و از فرط سریع رفتن دیگر نمی توانست، لنگ زدن پایش را پنهان کند ...

پ.ن: هر چه "خدا خدا" می گویم، دلم از سنگینی گناه پوزخند صبح ، سبک نمی شود ...


  • یک ایرانی

نظرات  (۷)

  • أنارستان ...
  • عینک ریبن
    پاسخ:
    ؟!
    چی می شه گفت وقتی تقریبا همه دچاریم....
    شبیه طاعون آلبر کامو می مونه...
  • الـ ه ـام .ع
  • آدمه دیگه...
    عجوله...
    تو قضاوت هاش هم...
    خدا ببخشدمون...
    پاسخ:
    خدا ما رو ببخشه ...
    متاسفانه آدمیزاده و قضاوت.چه خوبه که متوجه میشیم گاهی.

    تشکر از اینکه لینکمون کردین.ما هم لینکتون کردیم :)
    امیدوارم دوستی خوبی باشه.
    پاسخ:
    :) ان شاالله
  • حمید توانایی فر
  • قشنگ و آموزنده بود
    ممنون
  • نـیلو بانـو :)
  • سلام ...

    عجـب از قـضاوت درباره آدمهـا !

    خـــیلی بده مـنم بعضی وقتها دچــارشـم متاسفـانه ...

    خـــدایا همه بنده هـایت را ببخـش :(
    پاسخ:
    آمین ...
  • (( م ه د ی )) س ع
  • سلام نمیخواستم ناراحتتون کنم مشکلی پیش اومده که تو کامنتا عرض کردین ای داد بیداد بازم از اینکهتشریف آوردین خوشحال شدم من منتظر آپ جدیدت هستم باتشکر
    پاسخ:
    مشکلی که خیر! تاثیر مطلبتون بر من در این دو سه واژه متبلور شد متاسفانه !
    سپاسگزارم بابت حضورتان 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">