اینجا ایران است ...!

از همین دور و برها ...!

اینجا ایران است ...!

از همین دور و برها ...!

اینجا ایران است ...!

چشمها را باید شست ... جور دیگر باید دید ...
جور دیگر باید زیست!!!

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۶/۳۰
    98
  • ۹۸/۰۶/۲۸
    97
  • ۹۷/۱۲/۰۸
    96
  • ۹۷/۱۱/۲۹
    95
  • ۹۷/۱۱/۲۵
    94
  • ۹۷/۱۱/۱۷
    93
  • ۹۷/۱۱/۱۶
    92
  • ۹۷/۱۱/۱۵
    91
  • ۹۷/۱۱/۰۸
    90
  • ۹۷/۱۱/۰۸
    89
آخرین نظرات
  • ۳۰ شهریور ۹۸، ۱۰:۵۶ - 00:00 :.
    :(
  • ۲۸ شهریور ۹۸، ۱۱:۰۴ - 00:00 :.
    :)
  • ۹ اسفند ۹۷، ۲۱:۰۰ - 00:00 :.
    :/
  • ۲۵ بهمن ۹۷، ۱۸:۱۲ - 00:00 :.
    :/

22

جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۰ ب.ظ


یک اداره داریم ...!

خیلی خیلی خوب است که برای اینهمه کارمند خدمتگزار(!) به فکر لباس فرم هستند که ظاهرشان هم مثل کارشان شیک به نظر برسد اما خوشحالتر میشویم اگر بجای برآورد سایز کارکنان و دوخت لباس متحدالشکل برایشان، راندمان کار و خدمتشان را برآورد کنند!

پ.ن: آفتابه لگن هفت دست ولی ....!!!


  • یک ایرانی

نظرات  (۹)

  • محمد محمدیان
  • دقیقا حرفتون درسته
    باهاتون موافقم ..
    پاسخ:
    :)
    دقیقا:)
    حکایت مدیر ماست که هزاروصدجور ضعف داره تو مدیریتش..اونوقت به فکر زیباسازی محیط و آرم لباس های ماست!!
    پاسخ:
    گویا این موضوع بیماری فراگیر و مسریه! :)
    شام و ناهار هیچی...
    سلام.
    خیلی وقت است که همه چیزمان عوض یا شاید عوضی شده...
    ما خیلی وقت است که به جای اسب از اصل افتاده ایم...
    پاسخ:
    :) چه جمله فوق العاده ای!
  • فاطیما کیان
  • خب این خصوصیت اصلی جامعه ی ما هست که فرع رو میچسبن و اصل داغونه داغونه :|
    پاسخ:
    متاسفانه دقیقا همین طوره!
    رنگی که برای جواب دادن انتخاب کردی خیلی چشم رو اذیت میکنه...من هم چشمهام حساس...لبخند...

    من هم دوست دارم مستقل باشم ولی هیچوقت و امیدوارم خدا هم هیچوقت نخواد من کارمند اداره ای، شبه اداری و هر چیز اینجوری بشم...
    یک ماه دارم توی یک آموزشگاه خصوصی کار میکنم به معنای واقعی بیزار شدم از خودم...
    پاسخ:
    آخی ی ی ببخشید دوستم نمی دونستم رنگ پاسخهام آزار دهنده س! 
    درکتون می کنم .... من چند ساله کار می کنم . در این مدت چیزهایی دیدم از خوب و بد که خودم هنوز باورم نمیشه ...
    خدا به همه مون کمک کنه ان شاالله ... :)
    سلام...
    کار اداری رو چجور تحمل میکنی؟
    من نمیتونم واقعا...
    پاسخ:
    همیشه دوست داشتم مستقل باشم و کاری انجام بدم که دوستش دارم .... حالا از شانس بد افتادم گیر آدمهایی که با من هم حس نیستن .... :(
    ولی قانون زندگی همین..به هرآنچه بیشتر می اندیشیم به آن می رسیم..شاید طولانی بشه.......

    ایران دیگه..............مهم لباس..............نه راندمان کاری..
    پاسخ:
    بله ...
  • مـــسیـــرا
  • باسلام.
    اگر دوست دارید جوکی که تا به حال نشنیده باشید را بخونید...سریع بیاید.

    عنوان مطلب:         جوک های ناب
    لینک مطلب:    http://masira.ir/index.php?newsid=132
     
    تک تک نظر هارا بررسی می کنم و حتما بازم بهتون سر می زنم.
    یاعلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">