اینجا ایران است ...!

از همین دور و برها ...!

اینجا ایران است ...!

از همین دور و برها ...!

اینجا ایران است ...!

چشمها را باید شست ... جور دیگر باید دید ...
جور دیگر باید زیست!!!

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۶/۳۰
    98
  • ۹۸/۰۶/۲۸
    97
  • ۹۷/۱۲/۰۸
    96
  • ۹۷/۱۱/۲۹
    95
  • ۹۷/۱۱/۲۵
    94
  • ۹۷/۱۱/۱۷
    93
  • ۹۷/۱۱/۱۶
    92
  • ۹۷/۱۱/۱۵
    91
  • ۹۷/۱۱/۰۸
    90
  • ۹۷/۱۱/۰۸
    89
آخرین نظرات
  • ۳۰ شهریور ۹۸، ۱۰:۵۶ - 00:00 :.
    :(
  • ۲۸ شهریور ۹۸، ۱۱:۰۴ - 00:00 :.
    :)
  • ۹ اسفند ۹۷، ۲۱:۰۰ - 00:00 :.
    :/
  • ۲۵ بهمن ۹۷، ۱۸:۱۲ - 00:00 :.
    :/

27

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۴۲ ب.ظ


یک اداره داریم ...!

وقتی عقیده کارکنان خانم سازمان را در برگزاری کلاسها و دوره های آموزشی ورزشی برای خانمهای همکار به نظرسنجی می گذارند، "پرورش اندام" مهمترین اولویت پیشنهاد شده از طرف آنهاست!!! اسب سواری و ورزشهای رزمی هم به ترتیب در مقامهای دوم و سوم قرار می گیرند.

پ.ن: این پست را نوشتم که دغدغه ورزشی(!) همکاران همجنس خودم، همیشه یادم بماند! :))




  • یک ایرانی

نظرات  (۵)

  • وبلاگ نویس
  • هدف لاغرترسازی هست نه بدن سازی.
    پاسخ:
    بعید میدونمااااااااا :)
  • اقای روانی
  • هههه... خوب بعدش چی ؟ من واقعا سوالم اینه ... بدنسازی واسه مردا رو هم تموجه نمی شم چه برسه به خانوما
    پاسخ:
    دغدغه هاشون عجیبه واقعا
  • ریحان ِ . میم
  • چه فاجعه ای :|
    پاسخ:
    بیشتر مسخره س تا اینکه فاجعه باشه! :)))))
    عجب!!!!!!!!!!!!!
    پرورش اندام برای خانم ها ؟ به نظر من بیشتر از اینکه فکر ورزش کردن و سلامت همکاران شما باشن تو اداره , به فکر عدم سلامت هستن نه؟
    پاسخ:
    چی بگم والا
  • فاطیما کیان
  • با دهانی باز مانده دارم پستت رو دوباره میخونم ! جان من اولویت اول بدن سازی بود ؟ درسته خوبه و هیکل خوب اعتماد به نفس رو زیاد میکنه ولی ورزش های دیگه هم میتونن همین کارو کنن ! من یکی شنا رو خیلی دوست دارمو بعدش یوگا 
    پاسخ:
    من کوهنوردی و پیاده روی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">