اینجا ایران است ...!

از همین دور و برها ...!

اینجا ایران است ...!

از همین دور و برها ...!

اینجا ایران است ...!

چشمها را باید شست ... جور دیگر باید دید ...
جور دیگر باید زیست!!!

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۶/۳۰
    98
  • ۹۸/۰۶/۲۸
    97
  • ۹۷/۱۲/۰۸
    96
  • ۹۷/۱۱/۲۹
    95
  • ۹۷/۱۱/۲۵
    94
  • ۹۷/۱۱/۱۷
    93
  • ۹۷/۱۱/۱۶
    92
  • ۹۷/۱۱/۱۵
    91
  • ۹۷/۱۱/۰۸
    90
  • ۹۷/۱۱/۰۸
    89
آخرین نظرات
  • ۳۰ شهریور ۹۸، ۱۰:۵۶ - 00:00 :.
    :(
  • ۲۸ شهریور ۹۸، ۱۱:۰۴ - 00:00 :.
    :)
  • ۹ اسفند ۹۷، ۲۱:۰۰ - 00:00 :.
    :/
  • ۲۵ بهمن ۹۷، ۱۸:۱۲ - 00:00 :.
    :/

49

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ب.ظ


یک محله داریم ...!

بعد از تهدید بسیار جدی ام در زمینه از کار بیکار کردن کارگر پاکستانی و بی انصاف فضای سبز محله مان بخاطر هدر دادن بی حد و اندازه آب و بی توجهی به تذکرات پی در پی من و دیگران در این خصوص

و بعد از اینکه به هر دری زدم تا کارگر را درستش کنم(!) و راه بجایی نبردم

و باز هم بعد از اینکه به خودم قول دادم اگر نتوانم این ماجرای هدر رفت آب را توسط این خدانشناس درست کنم، حتما اسمم را عوض می کنم، مدتی بود دنبال یک اسم جدید برای خودم می گشتم که ........................!

امروز دیدم کارگر جدیدی در فضای سبز محله مان مشغول به کار شده که فعلا خیلی حواسش جمع کارش است و از آن مهمتر، آب هدر نمی دهد!!!

بنابراین اسم عوض کردن من، کنسل شد خدا را شکر!

پ.ن: خوشحالم نه بابت اسم، بلکه بخاطر آب ......

:)


  • یک ایرانی

نظرات  (۵)

  • فاطیما کیان
  • دوسال ؟! وای وای وای 
    پاسخ:
    اوهوم :|
  • مسعود نصرتی (نوین)
  • ان شاء الله که بدون کینه و جبهه‌گیری نسبت به پاکستانی بودن کارگر و یا رفتارش، این پیگیری کرده باشید و فقط به خاطر آب
    اما دو سال زمان زیادیه، بعید می‌دونم پیگیری جواب داده باشه
    احتمالاً به کشورش بازگشته یا بازنشست شده
    ...
    ...
    امیدوارم ثبت احوال سخت‌گیر نباشه
    پاسخ:
    راستش اوایل نه اما بعد چرا چون بسیار بی ادبانه و با پررویی تمام برخورد می کرد! 
  • وبلاگ نویس
  • تبریک می گم
    پاسخ:
    :)
  • سورمه بانو
  • آفرین
    پاسخ:
    :)
  • فاطیما کیان
  • اسم جدید نمیخواست خودش درست میشد :)
    پاسخ:
    نهههههههههههه دو سال بود پیگیر بودم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">